Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Παρά την οικονομική κρίση, η διαφήμιση είναι ένας ραγδαία αναπτυσσόμενος επιχειρηματικός τομέας

photoΕκατομμύρια ευρώ δαπανώνται για δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ στο Κοσσυφοπέδιο -- ιδιαίτερα από τα πολιτικά κόμματα -- και τόσο οι εμπειρογνώμονες όσο και οι πολίτες αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα και τη διαφάνεια αυτών των εξαιρετικά δαπανηρών προσπαθειών.
Σύμφωνα με το Δημοκρατικό Ινστιτούτο του Κοσσυφοπεδίου, το οποίο εργάζεται για την ενίσχυση της διαφάνειας και της λογοδοσίας στην πολιτική διαδικασία, τα κόμματα ξόδεψαν περισσότερα από 3 εκατομμύρια ευρώ κατά τη διάρκεια των κοινοβουλευτικών εκλογών του 2010. Το Δημοκρατικό Κόμμα του Πρωθυπουργού Χασίμ Θάτσι ξόδεψε 1,04 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το κόμμα της Δημοκρατικής Κοινωνίας του Κοσσυφοπεδίου ξόδεψε 608.000 ευρώ και η Συμμαχία για το Νέο Κοσσυφοπέδιο 553.000 ευρώ.
Το Δημοκρατικό Κόμμα ξεπέρασε το νόμιμο όριο για τις δαπάνες της εκστρατείας, αλλά η μόνη κύρωση που υπάρχει απλώς απαιτεί από τα κόμματα να επιστρέψουν το ποσό που ξεπέρασε το όριο. Τα κόμματα θα πρέπει να υποβάλλουν εκθέσεις σχετικά με τις δαπάνες της εκστρατείας τους στην Κεντρική Εκλογική Επιτροπή, αλλά η Μαρίτα Μουσταφά, διευθύντρια προγράμματος του ινστιτούτου, δήλωσε ότι οι εν λόγω εκθέσεις δεν αρκούν για να υπάρχει διαφάνεια.
setimes